• Treenaa pyöreämpi pylly -missä ja milloin vain

    Mainos: SuperPark

    Kun ikää tulee lisää ja istumista on joka paikassa enemmän, työpaikalla, autossa sekä futiskatsomossa, niin mikä siinä ensimmäisenä kärsii? No pylly!

    Nuorison keskuudessa iso pyöreä pylly on ollut muodissa jo pitkään. Muotien perään en äiti-ihmisenä ole enää jaksanut juosta, mutta siinä vaiheessa kun liian pieni pylly ei pidä enää housuja ylhäällä on asialle tehtävä jotain. Ja niin tein minäkin.

    Pylly pyöreäksi

    Jos kaipaat pyllyllesi jotain muotoa, mutta et ehdi kyykkäämään kuntosalilla painojen kanssa, kokeile näitä helppoja treeniliikkeitä. Nämä voit tehdä missä ja milloin vain. Näillä minä sain ainakin omaan pyllyyni nopeasti sen verran pyöreyttä, että farkut pysyvät jälleen vaivatta päällä.

    Minä teen liikkeitä joka viikko 3 kertaa. Joko kotona, futiskentän laidalla tai esim SuperParkissa kuten tässä esimerkissä. Samalla lapset riehuvat omaa energiaansa ulos trampoliineilla ja liukumäissä.

    En ole pitkään tätä treenisarjaa vielä noudattanut, mutta tuloksia selvästi on jo nähtävissä. Pidemmällä treenillä ja lisäämällä painoja liikkeisiin, saisi varmasti vielä nopeammin tulosta aikaan.

    Lue myös: Neljänkympin kriisi tuli, vaikka en pyytänyt

    Tee jokaista liikettä 3 kierrosta, 15 toistoa per jalka

    Merenneito

    Jalan nostot konttausasennossa

    Pyllyn nostot

    Vaaka

    Loikka 

    Kyykky

    Tästä ulkonäkökeskeisestä treeniohjelmasta huolimatta, kaikki liikunta on ihmiselle hyväksi. Vaikka treeniin saisinkin kipinän näinkin pienestä kuin pakaran muokkaus, niin sekin on mitä mainioin syy aloittaa liikkuminen. Liikkuminen tuottaa hyvänolon hormonia ja pian jo huomaat, että kaipaat liikkumista ihan muistakin syistä kuin kehon muokkaamista varten.

    Hei me sparkataan- videolla vinkkejä liikuntaan lasten kanssa.

    Vastaa

    Sulje
    ×

    Cart