• You are currently viewing LÖYSIN KADOKSISSA OLLEEN TREENIMOTIVAATION

    LÖYSIN KADOKSISSA OLLEEN TREENIMOTIVAATION

    sisältää mainoslinkkejä, mainoslinkit merkitty *merkillä. Kirjoitin alkuvuodesta blogitekstin – Vinkit kadonneen treenimotivaation löytymiseen ja vähän sen jälkeen kadotin sen itsekin. Siinä oli ajanjakso, jolloin jostain syystä nukuin normaalia huonommin ja väsyneenä himoitsin herkkuja kaikki illat.

    TREENIMOTIVAATION UUDELLEEN LÖYTYMINEN

    Liikunta on yli 20 vuoden ajan kuulunut mun arkeen, joten välillä on väistämättä tullut kausia, jolloin en ole ehtinyt tai jaksanut treenata niin paljon. En tiedä onko kesäajalla oikeasti mitään vaikutusta vai onko vain sattuman kauppaa, mutta tuntuu, että tämä kesäaikaan siirtyminen on tehnyt minusta pirteämmän. Sanoisin, että jopa sopii keholleni paremmin.

    Treenimotivaatiota voi buustata löytymään erilaisin keinoin, kuten aiemmassa tekstissä kirjoitin, mutta ainakin omalla kohdallani se suurin tekijä siihen on vain se päättäväisyys aloittaa. Mitään totaalitaukoa minulla ei tullut, mutta treenimäärät oli selvästi pienempiä. Eikä siinäkään mitään väärää, koska jokainen liikuttu askel ja liike on parempi kuin ei yhtään liikettä. <3 Omalla kohdallani toki huomaan, että aktiivinen arki pitää minut hyvässä ja energisessä vireessä ja laadukas, säännöllinen ruokailu energiatasot balanssissa. Se on vähän kuin oravanpyörässä olisi. Kun huomaa oman olotilan kohentuneen, sitä haluaa lisää. Ja kuten olen aiemminkin kertonut IBS -oireilustani ja nyt laadukkaammalla ravinnolla oireiden olevan kurissa, haluan ylläpitää hyvää oloa ja sokerin puputtaminen pysyy minimissä.

    Nyt *ICIW treenivaatteet -20 % alennuksella! Hyödynnä kassalla koodi SARIANNAP20. Ostoksille *tästä.

    Sarianna

     

    Vastaa